donderdag 8 december 2016

Pechvogel!



Op 29 november j.l. viel ik weer eens in de prijzen! Weer gevallen! Gevolg: De linker arm gekneusd en gescheurd, bril (alweer) kapot en een gat in mijn hoofd.
Veel pijn, maar gelukkig niet zo ernstig als de schouderbreuk aan mijn rechterarm.
"Wees dan ook eens voorzichtig!" hoor ik dan ook regelmatig. Maar ik bèn voorzichtig! Hoe komt het dan toch steeds dat ik val? Het blijkt dat ik steeds door mijn rechter enkel klap (nu dus ook weer verstuikt). Het gevolg van een zeer oude enkelblessure: speling in het gewricht.
De fysiotherapeut heeft het druk met mij: ik liep daar nog voor de schouderbreuk, nu mag hij ook mijn enkelgewricht helpen sterker te maken. En ikzelf natuurlijk ook: oefenen, oefenen, oefenen.
Want als ik weer val, heb ik geen geschikte arm meer om mij op te vangen.

1 opmerking:

  1. Dag Anneke, heb nog niet gereageerd op de Pechvogel. Ik hoop dat je weer gauw opknapt. Je was al weer lekker bezig in Onder Ons met een mooi tweeluik. Groetjes en we denken in het gebed aan jullie beiden. Dus ook Berend! Die moet zijn werkzaamheden ook delen! Groetjes en tot de 21e december

    BeantwoordenVerwijderen