donderdag 8 december 2016

Stiltelezing voor 200 Dames in Dordrecht

 Op 8 november mocht ik een stiltelezing geven voor een vrouwenochtend in Dordrecht. Tweehonderd vrouwen waren bijeen gekomen om te horen waarom het zo moeilijk is om stil te worden, wat het verschil is tussen Bijbelse stilte en 'jezelf leegmaken'.
Ook heb ik heb ik uitgelegd hoe je die Bijbelse stilte in jouw leven van alledag vorm kunt geven.
Na de pauze mochten de dames het zelf  'proeven' in een workshop.
Aan mij de uitdaging om 200 vrouwen tien minuten 
stil te krijgen en te houden. Een prachtig moment!
Tien minuten volkomen stilte, waarin over een korte Bijbeltekst gemediteerd, gebeden, nagedacht, werd.
Daarna gaf ik de vrouwen enige tijd om met degene die naast haar zat, te delen wat dit moment haar gebracht had. Het klonk als een rustig kabbelende beek, een lieflijke waterval. Voor mij een genietmoment!
Kortom: Ik vond het heerlijk om deze lezing te geven. Dus mocht je een stiltelezing willen horen/beleven met jouw groep, dan houd ik mij aanbevolen! mail: ant@lbs4.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten