vrijdag 23 juli 2021

Bemoedig-steentjes

 

Het lijkt erop dat ik een nieuwe hobby, of noem het een 'missie', ontdekt heb. Mooie gladde steentjes in het bos zoeken die ik thuis een mooi kleurtje geef en daarna liefdevol beschilder. Een heerlijk priegelwerk, wat mij nog goed afgaat, dankzij mijn Delfstblauw-ervaring in eerdere jaren. Leuk is ook, dat degenen die met mij meewandelen, mij helpen met zoeken. 

Wat ga ik ermee doen ? Het idee is om er telkens tijdens een wandeling eentje in het bos te leggen, ter bemoediging of tot zegen van degene die het vindt. (op de achterkant schrijf ik nl in kleine lettertjes een bemoediging of wens), maar nu vind ik ze zo goed gelukt dat ik ze bijna liever zelf houd! Maar da's natuurlijk niet de bedoeling! 

Ik ga ze soms ook gewoon weggeven, als aardigheidje of bemoediging, in plaats van een bloemetje bijvoorbeeld. 

Omdat ik al bijna elke dag in het bos (of door het dorp, ergens naartoe) wandel, zie ik dit als een mooi extra doel van mijn wandelingen. 

Hier word ik blij van! (En dat kan ik eigenlijk ook goed gebruiken!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten